Crazy Factory

Nu ska jag tipsa er om världens bästa hemsida för piercingar!
De är superbilliga, har ALLT och frakten tar bara en vecka. Dessutom kostar frakten 45:- vad du än handlar så beställer man med kompisar blir det jättebilligt!
Handlade dessa igår faktiskt.



Behöver nya smycken till öronen för de andra som jag har just nu åker ut för de är mjuka och viker sig. Och mina andra pluggar vet jag faktiskt inte var dem är. Så jag köpte lite så jag har att byta mellan något!
Alla är med skruvbaksida så nu ska de fasen inte åka ur! Kanterna är större på dessa än på de andra jag hade tidigare.

Så, in och handla med er; Klick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket har du i öronen? :)

2012-04-15 @ 14:34:50
Postat av: Poppsan

Jag köpte just de tunnlarna och glittertunnlarna (i andra färger) men tycker att de sitter skitkasst :/ Spåren för kanterna på baksidan är poop.

2012-04-15 @ 21:32:50
URL: http://louises.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0