Konsten att vakna av sig själv vid 5.30

Godmorgon!

Här sitter jag och är ganska pigg. Piggare än jag kanske borde vara vid den här tiden iaf. Somnade vid halv 10 igår och vaknade för en kvart sen och kunde inte somna om. Drömde att jag hade öroninflammation och petade med massa bomullspinnar i örat, vaknar upp med ont i halsen på vänster sida. En pik?

Idag är jag dubbelbokad för jag har både lovat mamma att hjälpa till här hemma inför på fredag och sen lovade jag pojkvännen att han skulle få ta studiobilder på mig. Vet inte hur jag ska göra men jag kanske hinner med båda eftersom jag slutar innan 14.

Nu tänkte jag vara effektiv och plugga klart en läxa som jag dragit ut på....blä. Sen ska jag titta på film medans jag käkar frukost. Vid 7.30 kommer det byggarbetare och ska spola i avloppen i alla hus för att det inte ska bli stopp, så innan då måste jag vara klar i badrummet och i köket. Antar att det var ganska bra att jag vaknade nu trots att jag ställt alarmet på 7.15.


Hoppas ni har en bra dag så hörs vi lite senare på dagen, beroende på om jag kommer hem eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0