Handlar nödvändigheter...

hihi
För jag var i desperat behov av en ny skolväska som håller bättre än skiten jag har hemma, och jag dricker sjukliga mängder te och då SKA man ha en vattenkokare. Och den ska vara rosa. 
 
Och så blir det antingen denna eller en liknande....tycker om hur den ser ut men vill ha den längre i benen. Om man beställer en större kanske det blir jättestort överallt liksom. Kommer inte orka skicka tillbaka den vet jag ju. Aja. 
Eller nån av dessa...
 
 
MEN JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG OKEJ?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken hemsida hittade du de supersöta one piece wannabe liknande outfiten?

Svar: kigurumi heter de tror jag. ebay.
Frida Allwin

2012-09-03 @ 18:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0