Vinterkräksjukan?

Godmorgon!
Idag är det fredag och förmiddagen ska spenderas med att göra en massa plugg jag ligger efter i. Har haft jätteont i magen senaste dagarna och har så ont att jag blir helt okoncenterad och kan varken tänka läsa eller skriva, inte mer än såhär iaf. Men jag kämpar vidare. 
Ikväll ska jag på julbord med pojkvännen och hans släkt. Hoppas att magen sköter sig så jag får i mig något, känns dumt att sitta där och må illa liksom. Lever just nu på julmust, te och nudlar. Är det enda jag kan få i mig utan att vilja spy. Känns stabilt. Vinterkräksjukan kanske? 
 
Dagens outfit är svarta jeans och min nya kofta från Drop Dead. Beställde M/L och den är lite enorm, de brukar alltid vara lite små i storlekarna men denna hade jag kunnat ha en storlek mindre. Aja, stort=mysigt!
 
Nudlar i sängen, mitt svarta täcke är fyllt med damm och katthår haha blir så när det är svart allt syns. 
 
Nu ska jag börja plugga. Uhhhääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0