Distansinlägg!

Far away update, sitter nämligen i en liten stuga (lol större hus än min lägenhet) uppe i Öregrund! Är här över några dagar för att bara mysa, glömma Stockholmsstressen och bara ta det lugnt. Kom nyss upp och snart ska vi ta bilen och handla, vi har typ bregott hemma...

Annars är planerna få. En gemensam kompis kommer troligen hit på söndag så blir det typ fest, om vi får hit någon annan också! Vi har typ 7 sovplatser plus soffa så komsi komsi ;)

Kommer inte bli så mycket bilder eller roliga texter eftersom jag är inne på pojkens laptop utan Gimp, men lite cam bilder kommer jag bjuda på!

(Kommer nu på att vi både har 2 kameror och sladdar mellan dem till datorn så bättre bilder kan komma! :D )

Jag kör derpface och Johan är en poser
gulllliiii guullloooo goooozzziiizz fnizz :* haha töntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0