En dag i Öregrund

Hej mina fina bloggläsare!

I dagar nu blir det bara ett inlägg på kvällarna eftersom jag är upptagen hela dagarna :)

Idag har vi varit på äventyr med bilen, vi skulle tagit en fotopromad så pojken skulle lära mig mer om foto men det snöade och blåste som en jäkla orkan så vi satte oss och fikade istället :D fick lära mig lite mer om foto, det går frammåt iaf!


Det mysiga lokala fiket inne i Öregrund


Håret blev bortblåst så jag tog på mig luvan, hjälpte sådär.


Min sexy pojkvän <3


Sen gick vi och handlade, woho :D Jag <3 handla


Naturgodis!


Hittade alkoholfritt rött vin och tyckte det var roligt. Såg så...äkta ut liksom. Haha


Vandra till bilen


Köpte årets första och största jordgubbar :D

Det var faktiskt allt för idag :) Nu ska jag mysa ner mig i pojkens famn och kolla på film. Hoppas ni alla har en fin lördagskväll och ett fint lov (ni som har det) :*

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jordgubbar låter gott ! Lagom somrigt sådär :'D

2012-02-29 @ 11:28:43
URL: http://celoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0