Haters

Något som får mig känna mig så jävla ful, äcklig värdelös osv är mail som dessa. Får dem så ofta att jag slutat läsa dem, för jag vet redan vad det står i dem. Har inte varit inne på Youtube på ungefär en vecka och har över 200 stycken. Hur orkar folk?
Och ja, jag tar åt mig till en viss del. Hur kan man inte göra det? Visst, det är anonyma personer som inte själva lagt ut några videos så det kan vara vem som helst, men ändå. Har man redan lite halvkass självkänsla och läser sånt blir man ju inte glad.

Okej, jag är ful. So what?!





Dessutom när de nämner acnen som är kanske det jag hatar mest med mig själv...tack. Tack som fan.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Skit i den idioten -.- du är ju hur snygg som hälst!!!, bara för att hon/han är så Avensjuk på dig !!

Många kramar från mig<3:)

2012-02-29 @ 21:24:17
URL: http://murderinggirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket jävla as!

Jag lovar att människan som skrev det inte har sett dagsljus på flera år.

2012-02-29 @ 21:44:48
Postat av: Anna

Meeeen vaaa? :o Jag fattar inte hur folk kan säga såna elaka saker! Och du som är en sån himla söt brud som verkar astrevlig. Näe, fyfan vilka människor det finns alltså!

2012-02-29 @ 21:45:23
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

Du ska inte bry dig ett skit om det där mejlet!! Du är fan heller inte "ugly" eller "disgusting". Du är "wonderful", "beautiful" och "amazing"! Jag älskar din stil trots att min inte är ett dugg lik din nånstans. Ditt hår är hur vackert som helst och bry dig inte om acnen. ALLA har det! Jag får inte finnar så ofta men när jag väl får det så då jävlar ser jag ut som värsta mongot! SKIT I VAD ALLA IDIOTER SÄGER, de är bara avundsjuka på att de inte är du! Och du borde inte ta åt dig, asså det är klart att man inte mår bra av sånt men ändå, de är bara no-lifers som sitter hemma i sin jävla soffa och letar efter människor de kan trakassera, så sjukt! Aja, hoppas du känner dig lite bättre efter det här. Och bara så du vet, så fort jag såg din blogg, din stil, dig så började jag följa den på bloglovin direkt! Seriöst, du är så sjukt jävla söt!



Kram! :)

2012-02-29 @ 21:59:15
URL: http://emzzyy.blogg.se/
Postat av: Josephine

Tycker inte att du ska ta åt dig! på alla bilder som du har ser din hy helt acne fritt och det ser normal ut! Jag förstår inte hur folk orkar lägga all negativ energi på att förstöra andra människor... :( Tycker du är helt awesome & vacker! Keep being strong! :)

2012-02-29 @ 22:03:10
URL: http://dressyrkompis.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Men gud, vissa personer verkar inte tänka alls. Du är jättesöt ju!

2012-02-29 @ 22:34:20
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: Carro

åååh vill inte att du ska ta åt dig :( lyssna inte på den där idioten, jag tycker du är jättefin och jag älskar din stil och du verkar vara en awesome person!

jag skulle frågat personen vad jag skulle gjort åt saken om jag fick ett sånt mejl eller be den sluta kolla.

2012-02-29 @ 22:56:37
Postat av: Heej

Men hallå, du är jätte cool o snygg! Inget o ta åt sig över.. Förmodligen är de avundsjuka för att du vågar sticka ut medan de gömmer sig bakom dataskärmen.. Idioter..

2012-03-01 @ 01:20:24
Postat av: Josefin

Vad hemskt! Du är ju jättevacker och dessutom är det bara idioter som lägger energi på att skriva anonyma hatmail. Antagligen är det personer som mår dåligt själv och vill få sig själva att må lite bättre genom att trycka ner andra ...

2012-03-01 @ 15:21:42
Postat av: Linnea

Bry dig inte om haters. Dom är bara några som inte vågar göra saker själva! Dom kanske också jättgärna vill vara en cool tjej från stockholm med rosa hår och pojkvän? Men dom slösade bort sitt liv på att fokusera på att inte sticka ut, vara precis som alla andra.INTE FÖLJA SINA DRÖMMAR. ''FÖR VEM GÖR DET IGENTLIGEN?'' (bara vi som är awesome <3)

Och sen har ett skitjobb i slutändan för att dom var så upptagna med att vara ''coola'' + ett skitliv.

2012-03-02 @ 12:11:31
URL: http://www.jagharingenblogg.se
Postat av: Sandra Grimes, mwah

Alltså, jag tycker att ditt utseende är jättefint. Ditt hår är så agadfgsdf grymt. Vill bara ta och.. känna på det. uhm, det kanske låter fel, men whatever. Det ser så fluffigt ut. Idioten som skrev det om dig är en nolifer. Är säker på att han/hon bara är avundsjuk, ok. Du är jättefin.

2012-03-02 @ 16:59:32
Postat av: Caiza ♫~

TA INTE ÅT DIG! >.< Det där är bara en sån där äcklig osäker jävel! Kom ihåg att ingen kan berätta för dig vem DU är.. Och liksom? Alla människor har vel någon gång fått lite acne liksom.. Du är en jätte fin tjej och om dom inte tycker det behöver dom inte titta på dina videos.. Bara såna utan liv som skickar hat mejl..

2012-03-03 @ 13:45:34
URL: http://cybercupcake.DEVOTE.se
Postat av: Katsikai

Vikken jävla idiot! Och ja,jag får också massor av kommentarer,mejl och sånt om att jag är ful och så,jag tar JÄTTEMYCKET åt mig av vad de säger.Får ångest anfall o.s.v men du är ju så jäkla fin att personen som skrev det inte har sett dig på riktigt! Du är så jävla fin,söt så att man svimmar av din söthet!

2013-03-02 @ 16:47:20
URL: http://nyappykatsikai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0