Sjukhuset

Hemkommen från sjukan nu. Hade först läkarsamtal sen blodprov, vilket var förjävligt.
Läkaren var konstig och dryg och jag var på dåligt humör vilket inte gjorde det hela bättre.
Hursomhelst, kanske är laktosintolerat, gravid, har IBS eller så vettefan. Så nu har vi köpt hem laktosfria grejer, börjar med den. Tror verkligen inte att jag är gravid då jag tar minipiller och hade mens härom veckan, men ah.

Blodprovet var förjävligt. Först stack han fel en gång, sen när han väl fick in nålen slutade det komma blod efter ett tag så körde han in nålen igen och då kom det inget blod alls. Fy fan! Är helt blå om armen.
Så jag ska dit imorgon igen och göra om det. Köpte bedövningssalva på apoteket så imorgon kanske det inte gör lika ont.

Nu ska jag hjälpa till med maten och sen prata i telefonen med pojken.
Imorgon ska jag sova länge, skriva en läxa, tillbaka till sjukhuset dårå, och sen ta en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0