Fjärilshuset

Tillbaka från pojken, lite längre än planerat. Åtminstonde för min del, jag vet inte vad han hade planerat.
Iaf så mötte han upp mig med bilen igår och så åkte vi till Fjärilshuset <3
Så sjukt mysigt, jättefint och framförallt varmt! Var som att komma till sommaren igen <3


Johans kamera immade jättemycket men min iPhone kunde ta bilder!


Vi körde vilse på väg till Fjärilshuset för att jag inte kan läsa av kartor, oops!
Efter fjärilshuset åkte vi till Media Markt och kollade på kameror. Kanske ska skaffa mig en Canon 600D, den kändes jättebra eller ah hur man nu säger :D Ni vet vad jag menar!
Efter det åt vi på Max. Eller, skulle vi iaf. De gjorde min brugare fel 2 ggr så jag dampade ur och sket i det. Fick inte ens pengarna tillbaka, orkade inte prata med idioten som stod i kassan. Käkade upp Johans minimorötter istället. Är sjukt sur på Max i Länna nu, ska aldrig käka där igen!

På kvällen kollade vi på Melodifestivalen, självklart hejjade vi på Di Leva! Ska se honom live på P&L, hell ye! :D
Annars är vi inga som tittar på Melodifestivalen så vi skippade röstningen och kollade på Kejsarens nya Stil istället.
Eller..ah, typ halva. Somnade mitt i, och jag tror inte pojken orkade titta klart heller.



Idag ska jag till Ikea, så nu har jag faktiskt inte tid att blogga mer (och ni orkar inte läsa mer) såatteeeh....

Blog you later! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0