2011-2012

Första inlägget iår!
Hade ni en bra nyårsafton? Det hade jag, dock var vi tvunga att avbryta festligheterna vid ett-tiden då en sak inträffade. Tänker inte skriva om det här i bloggen.
Men lite bilder vill ni se iaf?
Var med pojken och hans kompis med dennes kompisar, och det var faktiskt himla trevligt!
Som vanligt drack jag mycket mindre än pojken och fick ta hand om honom. Dock så lydde han mig när jag sa att han inte skulle dricka mer, han har lärt sig från förra gången haha!


Jag hade såklart med mig rosa sugrör som jag gav ut till alla, blir mycket finare då :D
Och så hade jag köpt tutor som alla hade mycket roligt med haha. Förberedd, ja!

Nu ska jag hjälpa till lite här hemma, har inte varit hemma på flera dagar eftersom jag varit hos pojken, så nu är det min tur!
Hoppas ni har ett fortsatt bra lov så hörs vi :*

Kommentarer
Postat av: Sammi

Hejsan!



Jag såg dig idag vid T-C ^^ , haha random men a!! ;P

2012-01-02 @ 21:03:31
URL: http://duarenangelsomkommitner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0