Drag Queen

 

Mitt internet hemma i lägenheten har kollapsat totalt, den funkar i typ 2 minuter sen dör det och man måste gå in på inställningar och söka om och skit...asjobbigt! Ska ringa comhem den dagen jag slutar låta som en pedofil (förkyld fortfarande, och just nu sitter det mest i halsen, raspig som satan!) och skälla på dem. Brukar ringa en gång i månaden faktiskt, alltid samma svar: det här är ett välkänt fel men vi har kommit på hur vi ska lösa det så gör vi såhär och såhär så fixar det sig "föralltid". Tjena!

Är hemma i sängen idag, var och jobbade igår och kroppen klarade inte riktigt av det och sa till på skarpen med 38 graders feber när jag kom hem och raspig röst imorse. Kände mig rätt frisk igår förutom snorig som en dagisunge men var helt sjukt trött när jag kom hem så mamma tog tempen på mig och ja, feber....

Är det bara jag eller är jag sjuk typ sjuuuukt mycket oftare än alla andra? Känns som det! Har nu varit frisk i nästan 2,5 månad efter körtelfebern, var iaf frisk över jul och nyår och det kan jag tacka för! Vill dock vara frisk på fredag för då ska jag på fest, och eftersom jag typ aldrig går på fest (bara för det har jag typ 3st inplanerade de kommande helgerna) så vill jag gå och vara frisk!!


Nästa helg ska jag på DragQueen-fest! Fatta grymt!! Ska sminka mig som en drag queen, ha fluffigt lockat hår med en tiara kanske och sen kläder...eh jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Har inte råd att köpa något, och vad brukar drag queens ha på sig? Får kolla lite på RuPauls drag race idag tror jag!

Yikes, långt inlägg! Kändes bara roligt att blogga just nu, venne varför. Skuldkänslor för att ha varit så tråkig senaste tiden maybe?

Nu ska jag somna om, eller dricka te eller kolla på film.

Ha en grym dag!!


Ps. Jeffree Star, räknas han som Drag Queen? Jamenar, det borde ju vara inte såå jävla svårt att fixa. Synd att jag har lila i luggen och inga tatueringar dock. Skulle ju kunna "härma" hans smink, tupera håret lite kanske, sätta på mig en svart klänning...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0