Nattblogg: Lejonkungen, Drag Queen, kärlek <3

Hej hej finisar!

Sitter just nu och svarar på era frågor. Hoho tycker det är så kul att folk är lite nyfikna på mig iaf! :D

Internet verkar vara tillbaka och stannar, tror mammut ringde comhem eller något. Hursomhelst så är bloggningen back on track nu igen! Inte för att jag tror att folk lider för att jag inte bloggar, känns mer som att de flesta går in här en gång i veckan och läser ;P


Anyhow, så börjar jag bli frisk igen! Febern har gått ner och halsen mår mycket bättre efter misshandel med halstabletter och te i mängder. Imorgon är jag dock ledig tydligen, lektionerna inställda så imorgon ska jag bli superfrisk! Ska städa rummet och förbereda inför kvällen, det är ju då som Drag Queen festen är!

Hann inte köpa någon klänning eller så men ska ha på mig enkelt svart med "hor-leggings" á la svart nät, svart kjol och en svart tröja typ. Bättre än inget iaf! Ska ju klä ut pojken också, sminka och allt! Det ska bli superkul!

Han har lovat att ta med sig kameran så förhoppningsvis blir det många fina bilder, vi kommer se ut som ett himla märkligt par haha :D


På lördag ska jag på ett möte för en liten hemlig grej. Ett jobb skulle man kunna säga. Det har inget med bloggen att göra men ni får se vad det är sen! Sen ska jag även träffa fina Moa som kommer till sthlm, hon bor vanligtvis i Malmö och det var hon jag bodde hos (delvis) i somras när jag var där. Och vi har inte träffats sen dess, crazy! Vi klickade första kvällen och hon är så sjukt rolig och man kan verkligen känna sig bekväm med henne. Fler såna människor till världen tack!



På söndag firar min herre och jag 6 månader så då ska vi på bio och se Lejonkungen i 3D. Pinsamt nog har jag aldrig sett Lejonkungen så vi tänkte att det var dags. Bokat biljetter längst bak i mitten av salongen, mys! <3


Okej, nu ska jag titta på film och somna. Vi hörs imorgon då ett riktigt långt inlägg kommer (okej, detta var ganska fett det också...), tjoho! Puss på er!!











Detta gjorde vi i somras. Känns som en evighet sen, det var precis när vi hade blivit tillsammans. Tror faktiskt det var på våran första månadsdag. Ih minnen! <3

Kommentarer
Postat av: johan <3

lördag 15 oktober 2011 14:23 <3 står det på min bild info

2012-01-21 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0