Spya

Godmorgon!
Jag vaknade för ungefär en timma sen och har legat kvar i sängen.
Har inga planer förens i helgen, mer än att jag tror att jag ska duscha och tvätta håret idag.

Oj här var humöret på topp! :D
Nejmen jag har mått superilla jättelänge och min medicin vill inte ta bort det så jag sitter här och är redo att spy vilken sekund som helst. Hatar att spy men det är fan värre att må såhär...
Dessutom har jag ingen att träffa osv så....pojken måste plugga och jag vill inte störa honom dessutom.

Vad ska ni göra på lovet?
(det som är kvar)



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så himla fin! Illamåendet går nog snart över :)

2012-01-03 @ 17:28:29
URL: http://louises.se
Postat av: Finaa

ska åka skidoor c8

2012-01-03 @ 18:36:57
URL: http://Fiina.blogspot.com
Postat av: jennie

hej, jag har precis börjat läsa din blogg och undrar varför du käkar medecin?? nyfiken, kraam

2012-01-03 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0