Te

Jag lever på te just nu.
Dock har vi ingen vattenkokare och i mickron blir bara koppen varm inte vattnet så jag måste koka på plattan hela tiden, vilket är asjobbigt eftersom det tar 10 minuter att koka upp för våran spis är uråldrig. Så jag måste springa fram och tillbaka hela tiden. Ja, låt mig klaga jag är sjuk.

Hursomhelst. Jag älskar te. Helst med typ 10kg honung i också.

Mina favoriter är Svartvinbärste, Citronte, Vanilj och kanelte och kryddiga te'er typ julte. Fast det kan man väl inte dricka nu liksom.

Bild snodd från min syrras blogg haha :D




Vad gillar ni för te? Eller är ni mer för kaffe?
Kanske ni har tips på goda te'er man ska smaka på?



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan tipsa om ett te från Willys som heter Gamla Söder med smak av äpple och passionsfrukt. Supergott, billigt och har världens sötaste rosa förpackning med ros-mönster!

2012-01-08 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0