Tv-serier

Aliens in America

Handlar om en utstött kille, hans föräldrar inporterar en kompis och allt blir helt galet.

The Big Bang Theory


En snygg tjej blir granne med 2 riktiga nördar. Man måste nog vara lite nördig själv för att uppskatta den här serien (min pojke gjorde inte det haha)

Vänner

Alla har nog ett åtminstonde något avsnitt av Vänner. Sjuk humor, helt klockrent.
Är mycket humor om relationer och vardagsliv.

Heroes

Min favoritserie, kan skiten utantill! :D Handlar typ om "superhjältar", ganska mindfuck med massa tidsresor och sånt, man tror nästan att det är på riktigt.

Lost

Påtal om mindfuck, Lost är nog den serien med mest mindfuck. Därför älskar jag den!
Handlar om att ett plan kraschar på en mystisk ö.



Nu har ni lite att titta på! :D
Kan ni rekomendera någon serie för mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glee! Underbar serie som gör mig alldeles varm i själen :D



The Office (US Version) är fantastisk också. Helt sjuk humor.

2012-01-08 @ 20:47:55
Postat av: Nathalie

BBT är fullständigt underbar!! Älskar nördighet!

Postat av: Nathalie

Måste rekomendera United Stats of Tara, härligaste serien just nu. Sen har vi ju alltid six feet under <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0