1 år med världens finaste pojkvän <3

Idag är det precis ett år sedan jag blev lyckligast i världen när den finaste pojken någonsin blev min. Älskar honom så otroligt löjligt mycket, ni kan inte förstå!!
 
Idag har vi firat genom att först mysa ordentligt imorse, sen var vi och hade en liten picknick i Rålis på dagen, låste fast en lås på Västerbron och avslutade dagen med middag på Pizza Hut och sedan film nu hemma i soffan. Så himla mysigt <3
 
 
Låset bland andra pars lås, inristat med datumet för ett år sedan då vi blev tillsammans. Detta är något jag velat göra länge och sen när jag träffade Johan kunde jag äntligen göra det. Nycklarna, varsin, slängde vi i vattnet tillsammans. Så himla romantiskt <3 kanske ganska cheesy också, men det skiter jag i. 
 
Jag och Johan, vi två, för alltid <3
 
Det jag vill ha kan inte köpas
Inte stjälas, få till låns
Det jag vill ha kan inte ägas
Det är så mycket större än så
Jag kastar pappersplan från höghus
Mot en gnista gömd i snön
Jag måste tro att det kan hända
Jag måste drömma min egen dröm
För du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö

Jag tror vet vad allt går ut på
Jag tror jag äntligen förstår
Att det finns ingen magisk genväg
Ingen rök och inga spår
Och finns ingen enkel lösning
Inget svart och vitt, bara grått.
Man får ta det man blivit given
Och säga "jag älskar det jag fått"
Du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö

Det vi har ska aldrig dö
Nej, det vi har ska aldrig dö
Det vi har ska aldrig dö

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Grattis! :3 Vad fint!

2012-07-23 @ 18:53:14
URL: http://samspooky.blogg.se
Postat av: Emme

Superfin dikt, älskar den, så himla vacker♥ Skrivit den själv?

Svar: Det är en låttext, extraverser till Mannen i den vita hatten av Kent :)
Frida Allwin

2013-07-27 @ 13:47:42
URL: http://emmesphotos.blogg.se
Postat av: Emme

SV: Jaha, så fin..! :)

2013-07-29 @ 17:46:19
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0