Piercade tungan

Utnyttjade att jag fyllt 18 och mamma har längre ingen talan om saken, så jag piercade tungan något jag velat göra jättelänge. 
 
Mamma fick inte panik men tyckte det var onödigt. Ohwell...
 
Kostade 600:- och jag gjorde det på Barbarella i sthlm. De var skitduktiga och det gjorde inte alls lika ont som jag förväntade mig! Tungan är knappt svullen men staven är så lång att jag har problem med att äta. Till middag blir det makaroner och efterrätt blir mosade jordgubbar och piggelin. 

Kommentarer
Postat av: Grzegorz

verrückt.
Mama fick inte panik ist der beste ausserdem ich verstehe gar nichts :-)

Svar: i cant understand that haha
Frida Allwin

2012-07-09 @ 23:54:04
Postat av: Yuki

Rösta på mig i Thereses bloggtävling och få en länkning i min blogg! Gå in på: http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/july/deltagarna-i-veckans-blogg-blev.html#comment och rösta på nr 1. Tack på förhand!

Svar: no :c
Frida Allwin

2012-07-10 @ 10:47:25
URL: http://yukiyoursic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0