Inte så mycket

Jag har kommit på att ibland är jag tråkig. Skulle ut igår med tjejerna från klassen men jag var inte alls taggad så pojken hämtade mig med bil. Ville inte ens dricka, har fan tröttnat på det? Är en jävla pensionär. Bakade bullar idag, det var mysigt. Och så blev det bra hihi. Imorgon ska jag kanske köpa mitt gamla favorittvspel, kanske behöver köpa en ny ps2 dock eftersom min laser verkar ha lagt av i min. Sen ska jag och pojken köpa sista Lostboxen så han äntligen kan kolla klart. Och sen kanske vi ska på bio, vill se Dark Shadows!! Men vi har inte planerat än så vi får se. Längtar tills det blir varmt och fint väder igen, förstår verkligen inte hur det kunde vara 20+ i maj och nu i juni var det 5 grader idag. Sjukt. Hate it. Gillar regn det är mysigt i lagom mängder men att gå med vinterjackan i juni suger. Okej nu ska jag vara social med pojken :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar ditt hår !



Super fin blogg du har! :D

Svar: tack så mycket!
Frida Allwin

2012-06-04 @ 08:45:47
URL: http://diza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0