Nya Drop Dead kläder!

 
 Om sisådär en kvart (tror jag) släpps det nya Drop Dead kläder! Wiho!
Senaste kollektionen som var för vintern tyckte jag inte alls var speciellt rolig, massa konstiga saker bara. Hoppas att denna blir bättre samtidigt som jag hoppas att det inte är något OMG-snyggt för jag har inte råd att köpa kläder förens i höst. Och då lär allt snyggt vara slut, som vanligt. Det är det dåliga med Drop Dead, det är inte som HM att det finns en miljon likadana tröjor, utan det som är slut verkar aldrig komma in igen. Surt, men samtidigt lite kul för de kläderna jag har från Drop Dead går ju inte att köpa längre (de flesta) och då känns det ju lite speciellt och så vill man ju ta hand om de mer för att de blir dyrbarare. Hihi börjar bli lika töntig som min pojkvän, han äger nästan bara Drop Dead kläder och är så himla petig om fläckar, hur de ska tvättas osv. Undrar hur det ska gå på P&L om det regnar och blir lerigt....haha
 
Hursomhelst, kolla på videon! :D 
Cool, men visar inte upp kläderna speciellt bra. 
Kanske är meningen, att det bara ska vara en sneak peak och att man ska bli nyfiken?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0