Redan Sålda! :D

Säljer dessa superfina hela nygjorda dreads till någon lycklig där ute.
 
Skulle haft dem själv på P&L men nu har jag redan beställt nytt löshår eftersom pojken föredrar långt hår och det gör jag med (även om jag saknar dreads ibland).
De är som sagt helt nygjorda, de kortaste på kanten till vänster är från början inte gjorda av mig men jag har både tvättat dem och värmt om dem så att de är precis som nya. De andra har jag gjort nu i veckan i brist på annat att göra.
 
Det är 31 DE och 66 SE, alltså ett väldigt fylligt helhår då 4st SE är HUGE! :D De är inte fluffiga, utan har alltså mer än fyrdubbelt så mycket hår i sig som de andra. De är alltså minst lika kompakta och bra värmda som de andra, om det är någon som undrar.
 
 
Jag har hållt på med dreads och löshår sedan jag var 13 år så jag vet vad jag håller på med.
 
 
 
Nypris skulle jag sälja dessa för minst 1200:- men eftersom jag behöver desperat pengar till sommaren (inget studiebidrag, inget jobb och skyldig pojkvännen pengar) så sänker jag priset till 1000:-
 
Vid snabb affär kan jag sänka mig längre, men mycket billigare än så kan jag tyvärr inte sälja dem för då det blir barnarbete typ :( haha 10:- i timman hade jag förrut! tänk det ni!
 
 
image description
image description
image description
image description
 
 
Ännu fler bilder kan tas om man så vill men tror dessa visar ganska bra hur de ser ut.
 
 
 
 
 
 
Snoddar ingår så det räcker och blir över och om man vill kan jag fläta i dem på dig (det är jag faktiskt grym på, bilder kan visas om man så vill) om du kan ta dig till sthlm :) För inflätning tar jag 100:- i timmen men om du köper dessa får du 25% rabatt! Grymt va?
 
 
 
 
Kommentera om du vill köpa dem eller maila mig på: [email protected]
Trackback
RSS 2.0