Pluggar

Godmorgon!

Var uppe 5.30 imorse, sen fick jag reda på via facebook att vi är lediga idag...

Men istället för att somna om, gick jag upp och gjorde lite mysfrukost och satte mig och pluggade. Har just nu en liten bloggpaus, sen ska jag skriva en hel hälsouppsats, svara på frågor om en dokumentär, rita en salongsplanlösning och svara på ännu mer frågor, om hur man bildar ett företag osv.
Tänkte faktiskt försöka bli klar med det mesta idag så jag slipper skiten. Hälsouppsatsen ska tydligen vara klar på fredag och det har jag inte börjat med, så det är bara dags att hugga in!

Bloggar lite senare, lite roligare, för nu måste jag jobba!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-05 @ 13:26:56
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0