Vårkänslor utan sol

Varför är jag sjuk hela tiden??
Nu har jag fått på mig en rejäl hosta, somnade inte förens efter två inatt pga hostan. Och så vaknade jag upp idag av hostan. Så nu ska jag hälla i mig te och hoppas på det bästa.

[end of rant]

Vårkänslor i luften är det idag också, även om det var mycket finare igår när solen var framme och värmde. Det finns typ ingen snö kvar alls och jag blir sjukt sur om den kommer tillbaka, vååååren kommer!
Idag blir det en tur på stan med Star, ska lämna tillbaka lite underkläder jag köpte igår som var helt fel, får se om det ens går eftersom de inte är plomberade. Sen ska jag köpa nytt franslim och lite sånt tråkigt. Förbrukningsvaror.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Krya!

Hoppas det blir fin vår snart. :3

2012-03-01 @ 11:58:35
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0