KEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!

Jag är så jävla glad så jag måste skriva av mig här!
Var på Kent på Cirkus idag, hade ingen biljett men KOM IN ÄNDÅ! Nån snubbe som jobbade där lät mig och Lollo komma in trots att vi inte frågade, vi såg väl antagligen väldigt deprimerade ut eftersom vi ville se.
Men vi kom in och jag grät hysteriskt och skrek och skakade och tappade smink och lösfransar och såg skitbra fast vi var längst bak och det var så jävla underbart eftersom vi inte ens trodde att vi skulle kunna komma in på själva Cirkus.
Och jag fattar det inte själv fortfarande.
Och jag ska se dem igen med Winnie på torsdag.
Jag kan dö lycklig.Jag är så jävla glad så jag måste skriva av mig här!
Var på Kent på Cirkus idag med Lollo, hade ingen biljett men KOM IN ÄNDÅ! Nån snubbe som jobbade där lät mig och Lollo komma in trots att vi inte frågade, vi såg väl antagligen väldigt deprimerade ut eftersom vi ville se. Vi sprang upp för en trappa och det kändes som en dröm eller en film. När trappan tog slut så såg vi dem direkt. Finaste Jocke Berg, som jag saknat dina danser och din underbara röst!
Och jag grät hysteriskt och skrek och skakade och tappade smink och lösfransar och såg skitbra fast vi var längst bak och det var så jävla underbart eftersom vi inte ens trodde att vi skulle kunna komma in på själva Cirkus.

Och jag fattar det inte själv fortfarande. 
Och jag ska se dem igen med Matilda och Johan på torsdag. 
Jag kan dö lycklig.


Vi såg så mycket bättre än det ser ut på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0