LMFAO igår

Har tänkt att blogga flera gånger men något har alltid kommit emellan men nuså!

Igår var jag på LMFAO som resten av sthlm....det var typ 15000 fjortisar där, men jag träffade några trevliga snubbar och hade ändå en ganska rolig kväll. Stod och dansade till musiken i en och en halv timma och det var den dagens träning. Men gud, vad jag har saknat att shakea rumpan till populärmusik. haha, får ju inte göra det så ofta nuförtiden. Inte riktigt lika kul att stå i rummet att dansa. Fan, får skaffa nån kompis och gå ut och klubba med. Tycker det är tråkigt med krogen där folk bara står och dricker, jag vill dansa!

Idag ska jag in en sväng till stan med systra mi, vi har en såndär "VIIII"-dag idag som vi får ibland, då vi vill hänga med varandra och då har vi skitkul. Ibland är det roligt att ha en tvilling, det erkänner jag.

Inga bilder från igår än för min mobil dog i kön och jag hade inte kameran med mig, men tror Danne tog lite fula bilder på mig :D

Vi hörs, puzz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0