Kom till Extend!

Har nämt det förr men nu ska jag ägna ett helt inlägg om min fantastiska praktikplats, nämligen salongen Extend. På Östgötagatan 55 (t-bana Medborgarplatsen) finner du världens härligaste salong. Här har vi alltid roligt! Vi fixar det mesta inom hår, allt från tantpage, gubbnackar och långa hår, till extensions, extremfärger, knasiga klippningar, dreads både äkta och inte.
 
Jag trivs otroligt bra här och känner mig verkligen som en i gänget. Det är sällan man passar in mer med lila eller turkost hår än på Extend. De andra i gänget har hårfärger som rött, rosa, turkost, lila, blått, grönt :)
 
Men nu skulle jag ju främst inte prata om salongen i sig utan en av produkterna vi både använder och säljer. Nämligen den grymmaste extremfärgen någonsin; Special Effects.
Jag har använt SFX i 2 år nu och jag har aldrig blivit besviken. Tidigare köpte jag min färg på en hemsida där frakten kostade och leveranstiden var oftast över 2 veckor. Ovärt, om man vill färga direkt. Ingen annan salong i hela Sverige använder Special Effects och vi säljer den även via webshopen, klicka här för att komma dit!
 
 
Så nu tycker jag att alla ska pallra sig iväg hit och bli lite fina inför skolstarten ;) jag vet att jag kommer!
I slutet av augusti och fram till jul kommer jag antagligen vara där varje fredag. Jag kommer nog få börja ta emot lite kunder då jag börjar trean i höst, änsålänge har jag bara fixat håret på kompisar och gjort det som de andra inte hinner med t.ex. ta ut löshår, kamma ut dreads, föna hår, tvätta hår osv. 
 
 
Trackback
RSS 2.0