Vitan

Hej finisar!

Igår var det fredag och en supertrevlig dag för mig. Träffade världens finaste tjej Matilda i stan och bara myste runt, handlade lite smink och så fixade hon sina dreads. Sen träffade vi pojken min och gick runt ännu mer i stan. Sen drog hon hem till Eskilstuna och jag och Johan stannade kvar i stan och mötte upp min syrra och hennes kompisar, sen bar det av till Vitabergsparken efter typ två timmar när tjejerna hade samlat sig, handlat allt de skulle och fixat allt de skulle. Jag skulle aldrig orka med att hänga ofta med dem, för allt tar så jävla lång tid att det är löjligt. Hursomhelst, så var vi där ett tag men Johan ville hellre hem så från Vitabergsparken tog vil en promenad till gullmars där bilen stod och åkte hem till honom. Vi gick alltså sjukt mycket igår, borde ha haft stegräknaren på mig!

Idag ska jag plugga(typ), städa lite, duscha, färga om håret, fixa löshåret, träffa Lollo och stå utanför Kent, sen ska vi på någon utomhusfest vid Kaknästornet. Vi får se hur det blir, men jag och Lollo har alltid fett kul tillsammans.


Drack monster istället för alkohol, röker ju inte och åt inte chips. Kände mig fett bra och nyttig :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du er dødspen og kjempe søt blogg !elsker håret ditt,

Klem fra norge <3

2012-06-04 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0