Senaste dagarna

Åh jag är så himla dålig på att blogga regelbundet. Jag är för upptagen med livet känner jag, men jag ska försöka blogga lite oftare. Tycker ju att det är kul. 
Idag ska jag och klassen på nån mässa i Älvsjö, handlar om typ vad man kan göra efter gymnasiet. Tror jag. Ah. 
Sitter just nu och målar naglarna, det blir Lollipop från Orly. Fint! Underbar färg. 
Vad har jag gjort senaste dagarna då?
Jag har tränat....
 
Och vägt upp träningen genom att äta världens största bullar hemma hos mormor (vad är det med mormor och bullar? allas mormor bjuder alltid på bullar och göder en. varför? ingår det i mormor-rollen??)
 
Haft fläta...
 
 
Har byggt en stjärna av stavar hos pojkvännen som används till brasa. De låg fult i en påse så tyckte att de skulle ligga lite finare
 
Igår hade jag glittrigt smink. Glömde fota med kameran så fick ingen bättre bild än dessa
 
Och sen handlade jag världens finaste tröja på internet som kom igår
 
(bättre bild kommer!)
 
Och så njuter jag av snön utanför mitt fönster
Och såhär ser dagens outfit ut! Har varken fixat hår eller smink än så det blir det ingen bild på.
 
Nu ska jag ner och handla. Har cravings på räkor och grapefrukt, och sen ska jag ner till apoteket och kolla om jag kan ta ut nya ppiller eller om jag måste göra ett åkerbesök till läkaren som skrev ut dem. Hoppas jag kan ta ut direkt, orkar inte fler läkarbesök. Mina pengar rinner bara ur händerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0