Skolfoto och fotolektion!

Long time no see :D 
Mycket foto idag, först skolfoto sedan fotolektion. 
Har inte bloggat ordentligt på länge så funderade på att skriva om allt jag gjort och allt som hänt, men tror inte någon kommer läsa. Jo, Julia, du läser det här det vet jag! Kan skriva bara för diiiig :D
 
Var i Öregrund med Johan på lovet och myste, gjorde en pumpa och filmade in en youtubevideo som kommer komma upp snart, men jag har jättemycket redigering kvar att göra och inte så mycket tid. Sen var det förra veckan en vanlig skolvecka, på fredagen var jag i Norrköping och kalasade! Var på nattklubb på fredagen och hemmafest på lördagen. Det var trevligt, att träffa lite folk. Är så sällan ute och träffar typ aldrig någon utom i skolan och Johan....vet inte varför det blivit så :(
I måndags var jag i skolan och hade oförberett prov, och sen ville min Webbdesignlärare lägga till mig på facebook och jag som alltid trott att han hatar mig? Sen var jag på gymmet och tränade första gången på över en månad typ. Tyckte väl att det kanske var dags. I tisdags färgade jag håret, blekte utväxten. I går färgade jag ännu mer för att få rätt nyans. 
 
Nu ska jag städa rummet och kolla på nån knasig film på Netflix! Nån som har filmtips? Ni som läst bloggen vet vad jag gillar! 
 
Skolfotoooon! 
Lite halvt stelt sådär men ah. Nytt hår!! :D
Vi hade begravning för våran klass. Nu är bilden väldigt liten men ah, det står 2010-2013 så man ska fatta att det är inte vi som dör, utan klassen! Fint va? Alla var inte riktigt med på MIN idé så det sög ju, men aja!
 

Egobild! En superdålig bild på min nya hårfärg, ser på bilden ut exakt som min förra :( bilderna dör när jag laddar upp dem här. Skolfotobilderna är bättre. 

Julia var leeedsen för våran klass dööör juu

Himlen var vacker bredvid min fula äckliga skola :)

Tog bild på lite huvuden

Mord

Och en symaskin

Hånglade intensivt med en docka

Vi har redan ett mycket passionerat förhållande

Le walking

Ser lika svartoch svår ut som jag känner mig

Somsagt

Gillar mitt pastellhår, mina töjningar och mitt halsband
Japp
 
 

Kommentarer
Postat av: gissa dedu!!

Hahahah omg jag e kääääänd!!! Klart jag läser!!

2012-11-16 @ 16:02:00
Postat av: Josefin

Jag läser också vad du skriver! :)

2012-11-16 @ 20:36:08
Postat av: Anoo

Seriöst, du är så sjukt söt! Gör slut med din pojkvän! Han är alldeles för ful för dig.. du kan få någon så sjukt mycket snyggare än honom, hans tänder får inte ens plats i hans mun,,

Svar: Fan va omogen kommentar. Du har verkligen ingen talan om saken, speciellt eftersom du är "anonym" är du säkert 100 gånger fulare. Jag älskar min pojkvän, han är allt jag vill ha. Och resten ska du skita i.
Frida Allwin

2012-11-18 @ 03:11:38
Postat av: Damian

Hello Frida. Gud vad du är vacker. Men låt mig fråga, vad är det för märke på skorna du har på dig? Vill ha likadana. Och, vart är de köpta? Underbar blogg och fantastisk tjej. /Damian

Svar: Tack :DDe är från Demonia och inhandlade på CUM clubwear i stockholm :)
Frida Allwin

2012-11-21 @ 21:57:43
Postat av: Alexandra

Snyggt hår! ;D Men du passar i blont också riktigt bra. Visa ngn hur du stylar ditt hår? (:

Svar: Jag stylar det inte speciellt mycket :) fönar och plattar, sätter i löshåret, klart :)
Frida Allwin

2012-12-29 @ 00:50:42
URL: http://www.ailove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0