Sunday, bloody sunday

Seg dag. Ville helst bara ligga kvar i sängen idag men planerna var ju något annat. Städat rummet, flätat in dreads på en tjej och så ska jag plugga nu på kvällen. För trött för att träna tror jag, dessutom har min mage krånglat över en vecka nu. Vill inte påfresta den med med att träna liksom. 
Veckan framöver har jag prov både måndag och tisdag, onsdag ska jag vara social första gången på länge, sen har jag och Johan 16 månader på torsdagen, praktik på fredagen, sen kanske filmkväll hos en klasskompis på lördagen. Men vi får se hur det blir med det. 
Nu skulle jag helst vilja däcka i soffan, är så trött att det gör ont i ögonen och hela kroppen, men har ju som sagt saker att göra. Blääääääää.
 
Ser ni hur trött jag är? Orkar inteeeeeee

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh jag är så glad att jag hittade din blogg igen! Jag läste den mycket förr men sedan så vet jag inte vad som hände...
Jag ska iallafall snart färga mitt hår ROSA! Lite inspiration av dig! Du är grym :D

2012-11-20 @ 08:28:43
URL: http://camillamoritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0