Hösten är på väg

Godmorgon!
Idag börjar jag halv ett som varje torsdag, och det firades med en ganska så fet sovmorgon till halv tio, en enorm mysfrukost och kattgos. Håller just nu på att göra såntdär man tänkt göra länge men som inte blivit av men som egentligen inte är så jävla jobbigt, ska rensa upp skrivbordet på datorn och kolla vad jag behöver radera för att få lite minne ledigt. Sen blir det att försöka dra sig ur den varma sängen och orka klä på sig, fixa håret och sminka sig. Jag har verkligen tröttnat på allt sånt, kan jag inte bara få gå runt som jag ser ut hemma? Osminkad, glasögon, oborstat hår utan löshår och mjukiskläder. Helst mina mystofflor också. Tänk vad skönt det skulle vara!
 
Nu när hösten är här gör jag allt för att jag ska ha det så mysigt som möjligt så jag ska glömma att vintern är på väg, att det blir mörkare för varje dag som går och att det är snorkallt ute. Saknar att mysa på min fina balkong under en filt och med en kopp te, det är väldigt för mycket kallt för det nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0