Konstiga drömmar och FREEEDAG

Godmorgon!
Idag har jag praktik och börjar 12 så jag har en massa tid att göra sånt jag inte brukar hinna med på morgonen, typ tvätta håret och blogga. 
Drömde skitkonstigt inatt. Först var jag med Jocke Berg, vi var typ bästisar och tog bilder tillsammans och helt chill. De va najs! Sen plötsligt var jag någonannanstans, gravid! Fast min mage var inte större än den normalt är. Men jag var gravid, och skulle snart föda. Snackade med en gothtjej som hade ett par fett snygga platåskor. Sen skulle jag till gymmet och springa på löpbandet med Sanna Bråding, fastän jag snart skulle föda. Kom in i min gamla skola och alla sprang efter mig och undrade om jag verkligen var gravid, och jag ville inte kommentera det men jag sa att det var sant. 
Sen vaknade jag en halvtimma innan klockan ringde. Var uppe 3ggr i natt och snöt mig, har plötsligt blivit helt täppt i näsan. Vill inte bli förkyld igen!!!! :(
 
Nu ska jag blåsa håret. Sitter här och myser i min kigurumi som kom för några dagar sen. IT'S AWESOME!
Ska visa bild! 
 
Den är 12ggr mysigare än den ser ut på bild och jag har bott i den sen jag fick den :D första jag gör när jag kommer hem är att sätta på mig den, sov till och med i den inatt men utan täcke för det var jättevarmt. 
 
Nu ska jag försöka äta lite frukost och vara social med mammut. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahhaha jag kallar också min mamma för mammut^^ och den kigurumi var jätte gulliug xD

2012-10-19 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0