5

Ska ta detta kort för jag har längtat sen imorse på att få sova!
1. Ingen ögoninflammation, bara röd och irrterad av linser. Kommer gå med mina gamla glasögon framöver. Och mindre ögonsmink. Kommer se skitful ut, bara en varning. 
2. Var hos optikern och kollade ögonen/synen samtidigt och beställde nya glasögon, eftersom mina är tejpade och grejer. Kan ju vara bra att ha brillor när ögonen sviker, när jag är hemma sjuk osv. 
3. Jag är trött och därmed på dåligt humör och därmed slänger i mig all mat jag kan hitta. 
4. Åt glass idag. Eller okej då, sorbet. Äpple och Kanelsmak på StikkiNikki. Det var fett gott. 
5. Nu ska jag sova. Det är det bästa som finns i livet. Sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0