Är hos Johan

Är hos pojkvännen och myser med film och naturgodis. 
Igår såg vi Batman Returns och ikväll blir det Pirates of the Carribien! Hur man nu stavar skiten....
Var i stan idag och kirrade ny halsduk, eller ja, Johan köpte den. Eftersom hans pappa har städat bort min gamla....han har städmani så vill man behålla saker får man hålla det hårt! 
 
Nu sa Johan: Skriv om mig, älskling! Haha plutten <3 
Han tycker säkert att det är skittråkigt när jag bloggar och han får sitta och vänta på mig. Haha!
 Ska gå och mysa ner mig i soffan nu, blog ya later! ;*
 
 




Kommentarer
Postat av: Nilla ♡ alternativ/emo/scene blogg

SÅÅ SNYGG!

Svar: Ska du säga?!
Frida Allwin

2012-09-16 @ 12:55:41
URL: http://nillananic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0