Ballt! Takida ikväll dessutom!

Nu kan man ju lägga upp bilder här direkt från Instagram utan att behöva lägga över dem någonannanstans först! Grymt ju :D 
 
Just nu håller jag på att fixa håret, ska snart sminka mig och packa väskan så bär det av till skolan. Har en redovisning och sen fotolektion, men tar med mig den lilla väskan och har med mig så lite som möjligt för efter skolan ska jag möta upp Johan utanför Gröna Lund så blir det Takida ikväll! Lyssnade massor på dem när jag gick i sexan och sjuan så tyckte att det skulle vara lite nostalgi och mysigt att se dem live. Hoppas att de kör mina gamla favoritlåtar liksom. Tror jag ska lyssna på dem idag på Spotify, kolla om de har några bra nya låtar. Alltid kul att kolla det innan man ser ett band live som man egentligen inte lyssnar på, så man känner igen lite fler låtar. 
Någon annan som ska till grönan ikväll? Hälsa på mig isf! 
Jag....ser ut som jag gör. haha. Nejmen jag har ju mitt najsliga hår och svarta jeans och sminket har jag inte bestämt än, men det räcker nog med att ni vet hur mitt hår ser ut så känner ni nog igen mig när ni ser mig!
 
Kattgosar mest hela tiden när jag är hemma <3 
Eller sitter och skriver töntiga saker i min lilla bok, sånt som inte riktigt passar in här. 
Ganska trevligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0