En sjukling här

Jag är nog världens sämsta bloggare. Är helt enkelt lite för lat för att orka skriva regelbundet. Tror inte jag har nog med ideer och saker att skriva om. Hursomhelst så tänkte jag uppdatera lite nu iaf. 
Ligger nämligen sjuk i sängen. I helgen var jag med pojkvännen uppe i Öregrund och han var förkyld och smittade såklart mig. Typiskt. 
Aja. Hursomhelst. 
I helgen som kommer ska jag fixa om håret, färgade löshåret igårkväll men jag behöver ta bort mitt gamla löshår vilket jag ska göra på praktiken på fredag. Sen blir det bort med utväxten och nytt roligt hår! :D
Nu ska jag koka mer te och ta en ipren. Ska kolla om det går något roligt på tv också, annars fortsätter jag att kolla på tecknade Scooby do, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0