Rot in Hell ;*

Godmorgon!
Är för en gångs skull i tid och har till och med tid över så har tid att blogga!
Mamma förstörde min veganvecka med att ha grädde i maten och tvinga mig äta :(
Men vi ska ha en gemensam veganvecka någon vecka då mamma kan hinna planera vad vi ska käka så vi får i oss allt vi behöver osv. Så imorse började jag dagen med 5 ägg och en skål yoghurt och ett glas mjölk. Värt. 
Älskar ägg och mjölkprodukter <3 fick dock ont i magen så kan vara så att jag är allergisk mot mjölkprotein och inte bara laktos, haha vi får väl se. 
 
Fick frågan i skolan varför jag har hoppat av studentskivan, haha vill verkligen inte. Festar inte längre och trivs inte super i min klass så why would I like to party with them? Dunno. 
 
 
Mitt tal till studenten typ :D
 
Okey, nu ska jag gå och göra mig fab as fuck. 
See ya all in hell, bitches! ;* 

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vafan nu tänker jag sluta läsa din blogg!!

2012-09-11 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0