RUN TO THE HILLS FÖRFAN

Oj hejsan. Länge sen jag var inne här. Bra där! ehe.....
Jaaa, har iaf senaste tiden färgat tillbaka håret, har mitt sista lov innan studenten, har fått hem min mössa och letar i panik efter en studentklänning som jag kan trivas i. Inte för att jag tror att jag kommer hitta någon jag trivs i för jag hatar klänningar men man ska ju ha något vitt på studenten. Eller...ja, det kommer antagligen inte bli något vitt. 
Vad händer annars? Den 17e april ska jag fylla i min tatuering, den 20e fyller jag 19 år och firar min första födelsedag någonsin utan min kära tvillingsyster, som då är i Prag. Den 2a maj flyttar pojkvännen till en egen lägenhet så då kommer man väl hänga där rätt mycket. Den 7e juni tar jag studenten och den 10e åker vi till Florida. Var på Arbetsförmedlingen idag och oj nu är det ju snart dags för barn och giftemål JAG HAR BLIVIT VUXEN NÄR HÄNDE DETTA????!!
 
hej bild från min syrras rum för är hemma första gången på typ tre veckor och då har min syrra passat på att köpa en imac, har ju bott hos pojkvännen senaste månaden därför inget bloggande osv. 
Ja håret är tillbaka och det är AWESOME!
 
Nu ska jag gosa med katten som jag saknat och väcka syrran genom att höja musiken. RUN TO THE HIIIILLLSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0