Rabbel

Hejsan ni små fina filurer som fortfarade kommer in och läser här. Tänkte skriva en lite längre text, sitter just nu och väntar på att telefonnen ska laddas så jag kan dra iväg till gymmet. Lånar Johans dator eftersom jag inte har någon, dricker min proteinshake och käkar min proteinbar till frukost. Helt galet att jag inte har någon dator, faktiskt. Kommer ihåg när datorn var ens liv. Tror jag klarar mig med paddan nu. Fast där finns det ju inte så mycket. Vad hade jag egentligen på datorn när den var så himla viktig? Kommer faktiskt inte ihåg. Tog mer egobilder då än jag gör nu iaf, med kameran och sen la in dem på datorn. Konstigt hur det man bryr sig mest om blir något man klarar sig utan. Och tvärt om. 
Nu borrar grannarna, låt oss kalla dem Z och F, så jag inte skriver ut deras namn. De är trevliga. Nä vänta, de bor ju på andra sidan. Då måste det vara det äldre paret man aldrig ser som har världens omodernaste heminredning. Undrar vad dem borrar. 
Det ligger tomma förpackningar After Eight över hela vardagsrummet. Och en chokladbit här på skrivbordet. Kan han inte bara äta upp skiten? det stinker ju. 
Måste gpå och smörja mina töjningar, de är så torra att de mjällar. Bepanthen fixar det, bästa smörjet. Både ör töjningar och tatueringar. Har två tuber, alltid en med mig. 
Har kollat på Orange is the new black på netflix, himla grym serie. Kolla in den, ni måste! Min syrra har tjatat på mig i säkert ett år och jag var inte så pepp men när man ser två avsnitt måste man se resten. 
 
Nä, nu ska jag gå och sätta på mig osv. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0