Depend Gel Lack

I julklapp fick jag bland annat Depends Gel Lack Kit och jag måste erkänna, jag älskar det! 
Ni som inte har så stor koll, kan jag berätta vad det är. Speciellt nagellack som härdas under en lampa och torkar därför direkt, och håller i 2-3 veckor. Det är grymmmmmt, jag brukar aldrig orka fixa naglarna när de börjar chippa för det brukar alltid vara typ dag 2 men med dessa håller det kalasbraaa, och man kan fixa naglarna precis innan man ska någonstans! 
 
Jag har den svarta, snyggt enkelt och passar alltid. Ville inte ha någon rolig färg för det tröttnar man på så snabbt. 
 
Startkitet som krävs kostar under 500ingen men det är det lätt värt, sen måste man köpa till färglacken utöver det. Men prova! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0