inlägg

Godmorgon!
Idag var jag uppe med tuppen vid nio och tog en skön dusch, har precis kommit upp och sitter och klappar på mina nyrakade ben. Därav inga bilder just nu, haha. Planerna för idag är att fika med en kompis i stan, sen ska jag köpa nudlar (ja så viktigt att jag måste skriva det här) och hämta ut biljetter på Södra Teatern till imorgon, för då ska jag och pojkvännen dit och se Carl-Einar Häckner! Älskar honom, han är så jävla grym. Såg honom för några år sedan och velat se honom igen sen dess, det är något med honom som får mig att gå "Åhhhhh", kan vara för att jag har så mycket minnen med Jossan när vi tittade på honom. Men ah, iaf. 
Ikväll ska jag träääääna och imorgon ska jag träääääääääääna och hej så kul det är!
I helgen ska jag...göra något vettigt (träna) och på onsdag börjar skolan igen. Fy fan. Men hey, bara en termin kvar nu!
 
Okej, nu måste jag gå. See yaaaaa

Kommentarer
Postat av: Frida

mysig blogg! va fin du är, och inspirerande.

2013-01-06 @ 16:42:11
URL: http://fridaburholm.blogg.se
Postat av: Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

Svar: Eh nej jag tror inte det tyvärr.
Frida Allwin

2013-01-22 @ 18:15:05
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Anonym

uppdatera mera!! :C

Svar: förlåt :<
Frida Allwin

2013-01-22 @ 23:54:05
Postat av: Mikael

Hej Frida!

Får man fråga varför?

/Mikael

Svar: Varför vadå?
Frida Allwin

2013-02-03 @ 17:27:15
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Mikael

Ja, varför du inte tror det?

2013-02-06 @ 21:54:06
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0