USA-resan i bilder

 
Nu kommer det bilder och ett långt inlägg. Kommer dock inte skriva speciellt mycket till varje bild så ni får gissa eller något. 
 
Taggade klockan halv sju på morgonen
Hittade de obligatoriska pistachnötterna efter ett besök på varje taxfree affär. 
De andra tog en öl innan
Redo för långflyg!
Jag ser redan sjukt trött ut ju.
Film i stolsryggen inkl tvserier och spel, paddan fylld...hell yeah låt oss sitta här i två dagar!
Ball fjärr till tvn
Trött men snart framme
Ännu tröttare
Tröttast och piggast hahah
pussas
Framme! Alla är jättetrötta för det är mitt i natten i Sverige
Morgon i Miami Beach. Jag och Johan tog en snabb promenad ner till stranden. 
 
Katter på hotellet <3
Frukost utomhus
 
 
Fortsättning följer haha...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Todal

Åh, jag vill också till usa! :c

2013-09-30 @ 17:48:22
URL: http://johannatodals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0