Lång personlig text typ

 
Har varit så himla dålig på att blogga sen jag fyllde år. Varför? Jag och Johan har nu flyttat ihop och har bott här i ungefär 2 veckor, och det plus att jag snart tar studenten tar upp all min tid. När jag är hemma städar jag, lagar mat, sover eller försöker få alla mina grejer att få plats bland johans skit. Är jag inte hemma är jag i skolan, på gymmet eller på ikea typ. Haha mer än så hinner jag inte just nu. Har lite kunder nu i slutet av månaden, ska själv fixa mitt hår till studenten, ska spela in en reklamfilm snart och O DET ÄR SÅ MYCKET ATT GÖRA!!
Eh ja. Så....men jag har iaf några sekunder över för att uppdatera Instagram, så kika in mig där om du inte redan gjort det, heter Inspectorpink där. 
Idag har jag hämtat en fet bunt saker hos mamma, fixat min lilla cykel, handlat mat, har tvättstugan om 10 minuter och håller på att montera lite Ikea-möbler jag hade med mig från mamma. Haha hej vuxenliv. Satt liksom vid frukostbordet imorse, drack te och läste tidningen, lyssnade på Mix Megapol och planerade dagen. Japp, har nog blivit vuxen nu fan. Det kanske var dags. 
Det känns så himla konstigt för allt jag gick och planerade i början av året börjar hända nu och jag har inte riktigt fattat att det börjar närma sig både student och USA-resan och sen helt plötsligt blev hela stockholm grönt och soligt och ba SOMMAR! och här sitter jag och försöker hänga med, men som vanligt är jag ett steg bakom allt haha. 
Något annat roligt som har hänt? Har gått och blivit pollenallergiker och nu väntar jag bara på cancer och aids så kan jag typ checka av alla sjukdommar någonsin...Köpt studentklänning och skor, och pimpat min studentmössa. Har gjort lite youtubevideos och blivit friskförklarad av min magläkare, jag ska bara fortsätta med den medicinen jag har just nu för den verkar hjälpa, så här bra har inte magen mått på väldigt många år. Mamma tror att det hänger ihop med att jag blir av med skolan. Har även varit på gymmet, men inte alls lika mycket som förrut innan flytten. Har iaf kommit på hur kul det är att stå på crosstrainern i två timmar samtidigt som man tittar på TV4 dokumentärer. Haha typiskt mig!
Nä, nu har jag tvättid om 3 minuter och måste hämta tvättmedel i källaren. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0