hälsobomb

Har tyvärr varken ork eller lust att blogga så mycket just nu, ligger i sängen och äcklar mig.
Mixade ihop en hälsobomb med ingefära, kanel, citron och honung. Det blev nästan en liter och det är vad jag ska få i mig idag. Imorgon ska jag vakna pigg och frisk och redo för nyår :D den ser dock för äcklig ut för att dela med mig en bild på den xD
 
Var trots allt ute en sväng till farsta centrum igår för att göra lite nytta. Köpte nya dagböcker, skriver mer där än jag gör här av förklarliga skäl. Var även på systemet en sväng så nu har jag dricka så det räcker och blir över, bättre för mycket än för lite. Plockade även upp tre stycken träningstidningar, jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så jag köpte alla. Lite mer pepp inför nya året och nya tag med träningen när jag har blivit frisk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0