Har inte uppdaterat på hundra år men jag är tillbaka! :D

Herregud vad länge sen det var jag var inne här och uppdaterade. Men nu är det dags!
Har tänkt på att gå in flera gånger men mitt liv har varit kaos och jag har varit utan dator. Nu har jag äntligen köpt en dator och känner att mitt liv är tillräckligt stabilt för att kunna skriva något vettigt här. Ni som följer mig på Instagram har iaf sett mig lite under tiden bloggen har varit död. 
 
Hm...vet inte ens vad jag ska skriva. Håller på att söka lägenhet just nu, hoppas på att jag får en snart. Har färgat tillbaka håret till typ rosa, snarare rosa-lila. Trivs. Svår färg att fånga på bild dock. Slängde bara i rosa färg i ljusblått hår, väldigt slarvigt så det skiftar härligt i massa färger. 
 
Har börjat spela World of Warcraft igen, eftersom jag har en dator nu. Så om någon vill köra ihop säg till! Jag spelar på Ghostlands servern. 
 
 
 
Har även jobbat ganska mycket på sista tiden och gjort dreads. Dessa gjorde jag förra veckan, inte alla på bilden dock. 
 
 
Och sen har jag fortsattit att äta nyttigt och träna. Har druckit ett detox-te som heter TinyTea som hjälper mot "bloating" (vad heter det ens på svenska?) så nu börjar snart mina abs synas! Är väldigt taggad, känns som att jag kommer äntligen trivas och kunna känna mig tillräckligt bekväm med att ha bikini i sommar. Beach 2015 here I come! Ska skriva mer om TinyTea i ett separat inlägg. 
 
Ah har tatuerat mig också ja. Tänkte försöka göra en post om mina body-mods som de ser ut än så länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0