Litchi och jordgubbar

Har varit en väldigt seg dag idag. Men mamma drog med mig till MatDax för att handla mat. Jag köpte typ ett kilo litchi och jordgubbar och granatäpple.
 
Nu sitter jag vid datorn (obviously) och ska dricka lite te och sticka. Ska troligtvis sova tidigt ikväll. Imorgon ska jag antingen ut på stan och leta klänning till nyår eller gå ner till gymmet. Sen ska jag dra till Angelica och ha sleepover. Trevlans!
 
Mina bröstsmärtor jag har haft i över två veckor är äntligen över tack vare Stesolid och jag kan äntligen andas ut. Sov 17 timmar inatt och tog en powernap på ungefär en timme idag mitt på dagen. Jag är fortfarande trött, antagligen efter all ansträngning min stackars kropp har haft. Förhoppningsvis får jag sova hela natten och vaknar imorgon pigg och glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0