TinyTea Teatox

För ungefär en månad sedan beställde jag en låda TinyTea efter att ha hört från massor av folk att det hjälper mot "bloating" och kan göra under för kroppen. Skeptisk kände jag ändå att, Varför inte? Är ju en te-fanatiker. Om inte annat så är det säkert gott haha. Och det är det! 
 
 
 
Och jag måste säga att jag tror att det har gjort vad det lovat! Kan inte komma och påstå att det är en mirakelprodukt men jag känner definitivt att min mage har varit mindre uppsvälld.
Instruktionerna som kommer med är att dricka en kopp 30 minuter före varje måltid 3 gånger om dagen. Det måste drickas varmt och tepåsen ska ligga i minst 5 minuter. Jag brukar låta det ligga i ungefär 10 minuter för då brukar det vara varmt men tillräckligt svalt för att kunna dricka. 
 
Tänker inte skriva ut vad jag väger eller mått här på bloggen men jag kan visa före och efter bilder. Det är ungefär en månad mellan bilderna. 
Varning utmanande bilder haha
 
 
 
Jag ger Tiny Tea 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0