Blekning

y0! 
Sitter för närvarande och bleker håret och stör johan genom att låna hans dator när han vill ha den. Haha ja...
Eh. Ska byta hårfärg. Tror jag. Vi får se hur det blir. Hur håret ser ut när jag blekt det och om löshåret skulle matcha. Jag älskar ju det torkosa ombre men jag känner att jag haft det liiiite länge nu, otroligt länge för att vara jag. Och det känns som att det är dags att ha något annat. Men vi får se. Kan bli så att det typ blir blont och sen tröttnar jag ooch slänger i gamla vanliga färgen liksom. Dock så vet jag att jag har lite castingar där de gärna ville att jag skulle behålla min hårfärg, men vi får se hur det blir med det. Ska faktiskt gå och skölja ut det nu och Johan ska få tillbaka sin dator så vi hörs väl senare. Eller ja, hörs och hörs. Jag har snarare en ensidig dialog med mig själv. Hej Frida. Hej. Vad ska du göra imorgon? Jag ska upp innan åtta. Och så ska jag göra groddar innan jag somnar. Nu vet jag. Hejdå. 
 
 

Kommentarer
Postat av: alwy

tjoo! du bleker håret o färgar ganska mycket, jag gör det också men tror inte lika ofta som dig, mitt hår faller av då ganska lätt men vill inte sluta hehe... har du någon smart tips på produkter eller vad jag kan göra? husmorskurer?

Svar: Man ska helst inte bleka håret hemma, gör det av någon som vet vad de håller på med! (jag är utbildad frisör)Finns faktiskt inget som gör att håret mår bättre, finns inpackningar och sånt som får håret att kännas bättre men har du en gång förstört peptidbindningarna i håret är det bara att klippa av det slitna.
Frida Allwin

2014-01-10 @ 14:14:12
URL: http://dralwis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0