FORTFARANDEEE sjuuuk :(

Jag är så himla trött på att ligga sjuk. Har legat i sängen i en hel vecka nu, har hostat ordentligt sedan den 28e december och har inte tränat på över en vecka. Är både trött på att vara sjuk för att det är så tråkigt och utmattande, dels för att snön äntligen har kommit och jag vill ut och promenera och åka pulka osv, och sen har jag en sån jävla träningsabstinens!! Vill bara röra på mig, springa, till gymmet och lyfta vikter, ni förstår inte. Men jag klarar knappt av att gå till badrummet utan att svimma. Mycket härligt. 
Så ja, just nu ligger jag hemma, dricker te, kollar på Netflix och hostar. Äter jordnötssmör direkt från burken för det är typ det enda jag har att äta eftersom jag inte har några pengar. Livet leker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0