1 månad med världens finaste <3

Godmorgon fina bloggläsare!
Nu sitter väl de flesta av er i skolbänken och har ångest. Men inte jag, tjoho! 

Vaknade för en timma sedan och har egentligen inte gjort ett skit, men jag ska snart hoppa i duschen och äntligen tvätta håret! Sen ska jag käka en fet jävla tjockisfrukost med omelett och frukt och hela den skiten.

Sen klockan 14 åker jag till Kulturama och hämtar upp min lilla pöjk som börjat skolan igen*, så åker vi hem till honom och myser för idag är det en månad sen vi blev tillsammans!
Mwhihihi :3


*Han gick ut gymnasiet i våras men ska gå en vuxenkurs i foto, det är det han håller på med. Han är 91a, för er som vill veta mer! :D (jag gissar på att alla är fett nyfikna. eller ba K. )


Huuursomhelst, det är typ det enda jag har att blogga om idag tyvärr. Min blogg har börjat bli så tråkig.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0