97822379 läxor :(

Hej bloggen!

Här sitter jag och snorar. Har redan ett berg med läxor och det är inga roliga saker...Bleh.
Imorgon blir ändå rätt najs, börjar 10 och slutar 12.15, sen ska jag på hörselkontroll klockan 16.30. ÄNTLIGEN! Hoppas bara att jag har så stora problem att jag får hörselapparat.

Idag har jag haft frisörlektion, egen hårvård rätt så soft. Sen samhällskunskap, ännu softare. Sen fucking historia, med typ den enda läraren som jag hatar. Älskar livet liksom :(
Fick 25 sidor i läxa av kärringen tills på torsdag. Första lektionen!! Inte okej någonstans.
Så nu ska jag sätta mig och plugga hela kvällen. Ska lägga mig rätt så tidigt (säger jag bara för att jag försöker intala mig själv att jag kommer göra det, kommer troligen sitta uppe och prata med pöjken halva natten...)

Så...back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0